Subject: Päring
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 10:20:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Sooviksin teada, kuhu peaksime panema surnud inimeste isikukaardid? Neid
on siin kantselei arhiivis päris palju. Endise Meremäe valla perearst
kohaga Meremäel(vist viimane oli -Katrin Rahusoov-täpselt ei tea??)tõi
need kunagi endisesse vallamajja-praegune Setomaa valla Meremäe
teeninduspunkt .Need isikukaardid on kastides ja peale on kirjutatud
-SURNUD.

Lugupidamisega

Raili Mõttus

Mikitamäe/Meremäe teeninduspunkti

kantseleispetsialist

+372 56293445

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

setomaa.kovtp.ee

TULE SETOMAALE